30e december

God morgon! Åh, fyfan vad jobbigt det är att sova med en massa lampor tända. Jag hade ett akvarium bredvid mig och en julstjärna i fönstret. Plus att jag hade ont i halsen och sov dåligt pga det. Så mitt i natten pallade jag inte mer och funderade på hur jag kunde slippa ljuset (visste nämligen inte hur man släckte dem, ville ju liksom inte förstöra akvariet och döda fiskarna). Jag tänkte på såna ögonmasker man har för att sova när det är ljust, men jag har ju ingen sån. Så det slutade med att jag tog ett par helt nya (ja, köpte dom för typ två dagar sen) trosor och satte på huvudet. Hahaha!! Så sjukt! Men det blev mörkt och jag somnade. Sen kom Frasse och väckte mig en stund senare och bestämde sig för att sova hos mig. Det va ifs mysigt, men det blev inte så mycket sömn. :P

Nu har vi precis ätit frukost och sitter och dricker te och lyssnar på musik. Snart ska jag och Clara ta en promenad runt Djurgården. Matilda mår inte så bra, så hon stannar hemma och vilar.

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0