3 december

Hej! Idag har jag jobbat, som vanligt. Var dock sjukt segt att gå upp vid sju idag, så sov 20 mintuer för länge! Men jag hann i tid till jobb i alla fall. :) Filippa sov ju här, så hon sov längre och åkte sen till Malmö för att ha cellolektion. Men nu är hon här igen. Vi ska se klart filmen vi började kolla på igår, Bridesmaids. Hon ska stanna här till imorgon och då ska vi baka lussekatter och sen gå på julmarknad.

Har ni sett årets julkalender? Jag gillar verkligen den! Riktigt mysig och precis som en julkalender ska vara. Lite drygt att jag är i Lyon en vecka och missar det då, men får väl se det på SVT Play sen när jag kommer hem.

Nu ska vi kolla film och dricka te! Ha en bra kväll allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: folopp

myyysigt! tur att jag har nån som tar hand om mig när ingen annan är hemma;D

2011-12-04 @ 10:24:52
Postat av: Emma <3

YAAAY!!! Fler än jag som gillar årets julkalender! <3 C:

2011-12-04 @ 13:36:21
URL: http://loveemziiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0